
NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.
ul. Bukowa 17
96-500 Sochaczew
woj. mazowieckie
+48 608 641 252
+48 664 050 664
biuro@bhpstar.pl
NIP: 837 186 81 16




57,00 zł
46,34 zł

23,00 zł
18,70 zł

5,90 zł
4,80 zł

70,00 zł
56,91 zł

10,00 zł
8,13 zł

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Filtr przeciwpyłowy FS-ZI35 P3 R
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
FILTR PRZECIWPYŁOWY FS-ZI38 P3 R
Filtr przeciwpyłowy FS-ZI35 P3 R/ FILTER SERVICE spełnia normy EN 143 (Sprzęt ochrony układu oddechowego-filtry), klasa ochrony P3.
Skuteczna filtracja na poziomie minimum 99%. Bardzo lekki filtr zapewnia komfort noszenia. Filtr wykonany z igłowanej włókniny poliestrowej, włókniny polipropylenowej typu melt blown i włókniny osłonowej.
Mocowanie za pomocą złącza bagnetowego, można je również łączyć z pochłaniaczami 3M serii 6000 stosując łącznik 3M-502. Kompatybilne z półmaskami 3M serii 6000 i 7500. Filtr chroni przed przed aerozolami z cząstek stałych lub aerozolami na bazie wody (pył, dym) oraz aerozolami z ciekłą fazą rozproszoną (mgły), o ile stężenie fazy rozproszonej aerozolu nie przekracza 50 x NDS.
Ze względu, że filtry są przeznaczone do wielokrotnego stosowania należy po każdym użyciu zdjąć filtry z półmaski i strzepnąć pył następnie schować do woreczka foliowego.
KONSTRUKCJA FILTRA
- Igłowa włóknina poliestrowa
- Włóknina polipropylenowa typu melt blown
- Włókna osłonowe
- Złącze bagnetowe
OZNAKOWANIE FILTRA
P3- stosowane do ochrony przed cząstkami stałymi i ciekłymi o wysokiej toksyczności dla których NDS<0,05mg/m3 o ile maksymalne stężenie wynosi do 20xNDS - skuteczność filtracji 99%
R- filtr przeznaczony do wielokrotnego użytku
FS - identyfikator producenta
Temperatura przechowywania od -20°C do +40°C, wilgotność powietrza w pomieszczeniu składowania poniżej 90%
Opakowanie podstawowe: 20 sztuk w kartoniku
Pliki do pobrania:
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.