NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.
ul. Bukowa 17
96-500 Sochaczew
woj. mazowieckie
+48 608 641 252
+48 664 050 664
biuro@bhpstar.pl
NIP: 837 186 81 16
288,80 zł
Cena regularna:
304,00 zł
234,80 zł
Cena regularna:
247,15 zł
76,00 zł
61,79 zł
12,60 zł
10,24 zł
90,30 zł
73,41 zł
97,00 zł
Cena regularna:
127,00 zł
78,86 zł
Cena regularna:
103,25 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
PS23 okulary ochronne Peak KN
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
PS23 okulary ochronne Peak KN
Stylowe okulary ochronne ze zintegrowaną osłoną brwi z TPE dla dodatkowej ochrony przed cząstkami, uderzeniami i redukcją odblasków.
Zauszniki można pochylać w celu uzyskania indywidualnego dopasowania.
Dwukolorowa ramka wraz z niezwykle elastycznymi końcówkami zauszników zapewnia atrakcyjny, wygodny i bezpieczny wybór.
Współwstrzykiwana osłona brwi z TPE zapewnia dodatkową ochronę, a certyfikowane przez KN powłoki soczewek zapewniają trwałość i optymalne widzenie.
Miękki nosek z TPR zapewnia uniwersalne dopasowanie.
Cechy
- Osłona z TPE zapewnia dodatkową ochronę przed cząsteczkami, uderzeniami i odblaskami
- Miękki nosek TPR zapewnia ulepszone dopasowanie
- Pochyłe ramki boczne dla optymalnego dopasowania
- Współwtryskiwane, dwukolorowe i niezwykle elastyczne zauszniki dla maksymalnego komfortu
- Powłoki soczewek z certyfikatem KN dla dodatkowej trwałości i najlepszego widzenia (odporne na zadrapanie / zaparowanie)
- Miękki nosek TPR zapewnia ulepszone dopasowanie
- Certyfikowane powleczenie niezaparowujące oznaczone na szybkach literą N
- Certyfikowana ochrona przeciw zarysowaniom oznaczone na szybkach literą K
- Certyfikowano na zgodność z CE
- Opakowanie indywidualne przystosowane do urządzeń wydających
Materiały
Poliwęglan, TPE
Normy
- EN 166 1 FT, K, N
- EN 170 2C-1.2
- EN 172 5-3.1
- ANSI/ISEA Z87 +
Pliki do pobrania:
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.