NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.
ul. Bukowa 17
96-500 Sochaczew
woj. mazowieckie
+48 608 641 252
+48 664 050 664
biuro@bhpstar.pl
NIP: 837 186 81 16
89,00 zł
Cena regularna:
117,00 zł
72,36 zł
Cena regularna:
95,12 zł
39,00 zł
Cena regularna:
66,00 zł
31,71 zł
Cena regularna:
53,66 zł
18,00 zł
Cena regularna:
30,50 zł
14,63 zł
Cena regularna:
24,80 zł
4,10 zł
Cena regularna:
6,70 zł
3,33 zł
Cena regularna:
5,45 zł
70,00 zł
Cena regularna:
99,20 zł
56,91 zł
Cena regularna:
80,65 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Płaszcz wodoochronny ostrzegawczy model 106 R
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Płaszcz wodoochronny ostrzegawczy model 106 R
Płaszcz do użytku przy ograniczonej widzialności, chroniący przed wiatrem i deszczem.
Wykonany techniką obustronnego zgrzewania, co skutecznie zwiększa wytrzymałość szwów.
Dla lepszej widoczności, prócz materiału fluo, zastosowano taśmy odblaskowe w układzie poziomym i pionowym.
Zapięcie na napy oraz regulowany kaptur, jak również patki nad kieszeniami przednimi, zwiększają komfort użytkowania.
Przeznaczenie: zastosowanie w przemyśle, drogownictwie, budownictwie, usługach. Kolorystyka produktu skierowana do branż, w których pracownicy muszą być widoczni, między innymi: drogi, ulice, rafinerie, ratownictwo górnicze, porty, platformy wiertnicze, szyby wydobywcze.
Materiał: PLAVITEX FLUO - materiał na podkładzie poliestrowym, jednostronnie powlekany PVC. Charakteryzuje się zwiększoną widzialnością oraz odpornością na rozdzieranie i wodoszczelnością szwów. Skład chemiczny powleczenia gwarantuje odporność tkaniny na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz zginanie przy temperaturach do -50° C. Materiał spełnia wymogi norm EN 343 oraz EN ISO 20471, co potwierdzono w badaniach przeprowadzonych przez akredytowany instytut badań materiałów włókienniczych.
Normy
EN ISO 13688
EN 343
EN ISO 20471
Pliki do pobrania:
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.