
NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.
ul. Bukowa 17
96-500 Sochaczew
woj. mazowieckie
+48 608 641 252
+48 664 050 664
biuro@bhpstar.pl
NIP: 837 186 81 16




2,70 zł
2,20 zł

258,24 zł
Cena regularna:
269,00 zł
209,95 zł
Cena regularna:
218,70 zł

10,00 zł
8,13 zł

38,70 zł
31,46 zł

57,00 zł
46,34 zł

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Półmaska filtrująca FS 16V FFP1 NR D
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Półmaska filtrująca FS 16V FFP1 NR D
Bezzaciskowe półmaski serii SIMPLA, wyróżniają się wysoką skutecznością filtracji, unikalnym komfortem pracy, niską wagą oraz wyjątkowo korzystną ceną.
Zastosowanie:
Pyły nietoksyczne, przemysł rolniczy, spożywczy, zastosowanie w kamieniołomach, cementowniach, a szczególnie zaś do takich pyłów jak węglan wapnia, grafit naturalny i syntetyczny, gips, kreda, cement, tynk, marmur, tlenek cynku, pyłki roślinne, celuloza, siarka, bawełna, opiłki metali żelaznych , pył węglowy zawierający poniżej 10% wolnej krzemionki.
Dodatkowe zalety:
Dzięki nowatorskiej konstrukcji półmasek serii SIMPLA zacisk nosowy stał się zbędny. Wyeliminowaliśmy czasochłonne dopasowanie zacisku nosowego do twarzy oraz zminimalizowaliśmy efekt parujących okularów. Półmaski serii SIMPLA pozbawione są metalowych elementów. Zamontowany zawór wydechowy sprawia, że opory oddychania są bardzo niskie.
Służy:
- Do ochrony dróg oddechowych użytkownika przed szkodliwym oddziaływaniem zanieczyszczeń powietrza występujących w postaci cząstek stałych i/lub ciekłych tworzących aerozole (pyły, dymy, mgły) do 4 x NDS.
SKŁAD
Czasza półmaski:
- Igłowana włóknina poliestrowa
- Włóknina polipropylenowa typu melt blown
- Włóknina osłonowa
Elementy dodatkowe:
- Zawór wydechowy
- Taśma nagłowia
Norma: EN 149:2001 + A1:2009
Certyfikat: wydany przez CIOP PIB zgodny z UE 2016/425
Pliki do pobrania:
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.