Dane kontaktowe
NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.
ul. Bukowa 17
96-500 Sochaczew
woj. mazowieckie
T: 664 050 664
biuro@bhpstar.pl
NIP: 837 186 81 16
Wyszukiwarka
Zaloguj się
40,70 zł
33,09 zł
30,00 zł
24,39 zł
3,80 zł
3,09 zł
15,00 zł
12,20 zł
129,00 zł
104,88 zł
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje
REKLAMACJA
Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. w celu złożenia reklamacji klient wysyła na swój koszt reklamowany czysty towar na adres:
NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.
ul. Bukowa 17, 96-500 Sochaczew
NIP 837 186 81 16
wraz z dowodem zakupu paragon/faktura.
W przypadku obuwia gwarancja nie obejmuje wad wynikających z nieprawidłowego użycia lub nieprzestrzegania zasad konserwacji.
Formularz ten należy skopiować i wypełnić, odesłać na adres e-mail: biuro@bhpstar.pl lub pocztą tylko w przypadku reklamacji.
|
Dane klienta |
Dane sprzedawcy |
||
|
Nazwa firmy |
Nazwa strony www |
||
|
Imię i Nazwisko |
Adres pocztowy |
||
|
Adres pocztowy |
Tel i adres e-mail |
||
|
Tel. i adres e-mail |
|||
|
Zamówienie nr |
|||
|
Data zawarcia umowy |
|||
|
Data odbioru towaru |
|||
Niniejszym zgłaszam reklamację następujących rzeczy:...............................................................................................................(opis, uzasadnienie)
podpis konsumenta
data ................
- Jeśli zakupiony towar posiada wady sprzedawca wymieni go na towar wolny od wad. w tym celu klient powinien powiadomić niezwłocznie sprzedawcę e-mailem biuro@bhpstar.pl lub pocztą tradycyjną oraz odesłać wadliwy towar na adres sprzedawcy ………………………………….firmą kurierską wskazaną przez sprzedawcę, wraz z fakturą lub paragonem sprzedaży doręczonymi przy dostawie. faktura sprzedaży lub paragon z odpowiednią adnotacją o dokonaniu reklamacji zostanie zwrócona klientowi wraz z dostarczeniem wymienionego towaru.
- Termin rozpatrywania reklamacji towaru zakupionego wynosi 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez sprzedawcę przesyłki zawierającej reklamowany towar. jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
- Sprzedawca może zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o uzupełnienie danych , jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niekompletne.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar wadliwy zostanie wymieniony na wolny od wad, a jeśli nie będzie to możliwe, sprzedawca zaproponuje klientowi inny towar, mogący stanowić substytut wadliwego towaru albo zwróci klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru.
- W przypadku towarów zakupionych w promocji wymiana możliwa pod warunkiem dostępności towaru.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail, adres poczty tradycyjnej lub telefonicznie.
- Klienci będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy wojewódzkim inspektorze inspekcji handlowej w warszawie. informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „rozstrzyganie sporów konsumenckich”.