Dane kontaktowe

NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.

ul. Bukowa 17
96-500 Sochaczew
woj. mazowieckie

+48 608 641 252
+48 664 050 664

biuro@bhpstar.pl

NIP: 837 186 81 16

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Produkt dnia
FR50 Kombinezon trudnopalny i antystatyczny 350g
FR50 Kombinezon trudnopalny i antystatyczny 350g
374,00 zł 360,81 zł 304,07 zł 293,34 zł
szt.
M6SAL Ogrodniczki
M6SAL Ogrodniczki
181,00 zł 147,15 zł
szt.
Kombinezon ochronny -  EN 14126:2003+AC:2004
Kombinezon ochronny - EN 14126:2003+AC:2004
10,00 zł 8,13 zł
Maski maseczki  ochronne  COVID - 19 (opakowanie 50 sztuk)
Maski maseczki ochronne COVID - 19 (opakowanie 50 sztuk)
0,08 zł 0,07 zł
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje

REKLAMACJA

Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. w celu złożenia reklamacji klient wysyła na swój koszt reklamowany czysty towar na adres:

NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.

ul. Bukowa 17, 96-500 Sochaczew

NIP 837 186 81 16

 

wraz z dowodem zakupu paragon/faktura.

W przypadku obuwia gwarancja nie obejmuje wad wynikających z nieprawidłowego użycia lub nieprzestrzegania zasad konserwacji.

Formularz ten należy skopiować i wypełnić, odesłać na adres e-mail: biuro@bhpstar.pl lub pocztą tylko w przypadku reklamacji.

Dane klienta

Dane sprzedawcy

Nazwa firmy

 

Nazwa strony www

 

Imię i Nazwisko

 

Adres pocztowy

 

Adres pocztowy

 

Tel i adres e-mail

 

Tel. i adres e-mail

   

Zamówienie nr

 

Data zawarcia umowy

 

Data odbioru towaru

 

Niniejszym zgłaszam reklamację następujących rzeczy:...............................................................................................................(opis, uzasadnienie)

podpis konsumenta

data ................

  1. Jeśli zakupiony towar posiada wady sprzedawca wymieni go na towar wolny od wad. w tym celu klient powinien powiadomić niezwłocznie sprzedawcę e-mailem biuro@bhpstar.pl lub pocztą tradycyjną oraz odesłać wadliwy towar na adres sprzedawcy ………………………………….firmą kurierską wskazaną przez sprzedawcę, wraz z fakturą lub paragonem sprzedaży doręczonymi przy dostawie. faktura sprzedaży lub paragon z odpowiednią adnotacją o dokonaniu reklamacji zostanie zwrócona klientowi wraz z dostarczeniem wymienionego towaru.
  2. Termin rozpatrywania reklamacji towaru zakupionego wynosi 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez sprzedawcę przesyłki zawierającej reklamowany towar. jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
  3. Sprzedawca może zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o uzupełnienie danych , jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niekompletne.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar wadliwy zostanie wymieniony na wolny od wad, a jeśli nie będzie to możliwe, sprzedawca zaproponuje klientowi inny towar, mogący stanowić substytut wadliwego towaru albo zwróci klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru.
  5. W  przypadku towarów zakupionych w promocji wymiana możliwa pod warunkiem dostępności towaru.
  6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail, adres poczty tradycyjnej lub telefonicznie.
  7. Klienci będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy wojewódzkim inspektorze inspekcji handlowej w warszawie. informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl