NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.
ul. Bukowa 17
96-500 Sochaczew
woj. mazowieckie
+48 608 641 252
+48 664 050 664
biuro@bhpstar.pl
NIP: 837 186 81 16
6,30 zł
Cena regularna:
10,00 zł
5,12 zł
Cena regularna:
8,13 zł
179,00 zł
Cena regularna:
304,00 zł
145,53 zł
Cena regularna:
247,15 zł
21,00 zł
Cena regularna:
40,40 zł
17,07 zł
Cena regularna:
32,85 zł
97,00 zł
Cena regularna:
127,00 zł
78,86 zł
Cena regularna:
103,25 zł
2,70 zł
2,20 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje
REKLAMACJA
Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. w celu złożenia reklamacji klient wysyła na swój koszt reklamowany czysty towar na adres:
NEW STAR CAPITAL Sp. z o.o.
ul. Bukowa 17, 96-500 Sochaczew
NIP 837 186 81 16
wraz z dowodem zakupu paragon/faktura.
W przypadku obuwia gwarancja nie obejmuje wad wynikających z nieprawidłowego użycia lub nieprzestrzegania zasad konserwacji.
Formularz ten należy skopiować i wypełnić, odesłać na adres e-mail: biuro@bhpstar.pl lub pocztą tylko w przypadku reklamacji.
Dane klienta |
Dane sprzedawcy |
||
Nazwa firmy |
Nazwa strony www |
||
Imię i Nazwisko |
Adres pocztowy |
||
Adres pocztowy |
Tel i adres e-mail |
||
Tel. i adres e-mail |
|||
Zamówienie nr |
|||
Data zawarcia umowy |
|||
Data odbioru towaru |
Niniejszym zgłaszam reklamację następujących rzeczy:...............................................................................................................(opis, uzasadnienie)
podpis konsumenta
data ................
- Jeśli zakupiony towar posiada wady sprzedawca wymieni go na towar wolny od wad. w tym celu klient powinien powiadomić niezwłocznie sprzedawcę e-mailem biuro@bhpstar.pl lub pocztą tradycyjną oraz odesłać wadliwy towar na adres sprzedawcy ………………………………….firmą kurierską wskazaną przez sprzedawcę, wraz z fakturą lub paragonem sprzedaży doręczonymi przy dostawie. faktura sprzedaży lub paragon z odpowiednią adnotacją o dokonaniu reklamacji zostanie zwrócona klientowi wraz z dostarczeniem wymienionego towaru.
- Termin rozpatrywania reklamacji towaru zakupionego wynosi 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez sprzedawcę przesyłki zawierającej reklamowany towar. jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
- Sprzedawca może zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o uzupełnienie danych , jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niekompletne.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar wadliwy zostanie wymieniony na wolny od wad, a jeśli nie będzie to możliwe, sprzedawca zaproponuje klientowi inny towar, mogący stanowić substytut wadliwego towaru albo zwróci klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru.
- W przypadku towarów zakupionych w promocji wymiana możliwa pod warunkiem dostępności towaru.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail, adres poczty tradycyjnej lub telefonicznie.
- Klienci będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy wojewódzkim inspektorze inspekcji handlowej w warszawie. informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „rozstrzyganie sporów konsumenckich”.